خواص شگفت انگیز شیر D3 پاژن

دسته :
1 بازدید
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فواید شیر پاژن ویتامین D3 و نقش مهم این ویتامین در اعمال حیاتی بدن با پیشرفت علم و انجام مطالعات بیشتر در حال شناخته شدن است. زمانی که در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، ویتامین D3 به‌طور طبیعی در پوست ساخته می‌شود. باوجوداینکه این ماده به نام ویتامین شناخته می‌شود، D3 درون بدن به هورمون تبدیل می‌شود و در جریان خون به گردش درمی‌آید تا به جذب کلسیم و فسفری که در منابع غذایی هضم شده درون بدن وجود دارد، کمک کند.

شیر پاژن D3 برای تنظیم کلسیم بدن استفاده می‌شود و بخش باقی‌مانده آن برای تقویت سیستم ایمنی و قدرت ماهیچه‌های بدن به کار می‌رود.

شیرپاژن ویتامین D3 به‌غیراز تنظیم میزان کلسیم و فسفر خون، مزایای دیگری نیز در حفظ سلامت کلی بدن دارد. ویتامین D3 در عملکرد صحیح سیستم ایمنی شراکت دارد و در فرآیند تقسیم سلولی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین حفاظت از استخوان و دندان‌ها را بر عهده می‌گیرد. شیر پاژن ویتامین D3 برای رشد کودکان مفید است و در شکل‌گیری استخوان‌ها و همچنین سیستم ایمنی تأثیرگذار است بنابراین کمبود ویتامین D3 در بدن کودکان اهمیت بسیار بالایی دارد و باید سریع پیگیری شود. همچنین کمبود ویتامین D3 در بارداری علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای مادر، برای سلامت جنین و استحکام استخوان‌های او خطرآفرین است.

زمانی که میزان مورد نیاز ویتامین D در بدن وجود داشته باشد، سلامت سیستم عصبی تضمین می‌شود. همچنین بر اساس مطالعاتی که انجام شده، گفته شده است که رابطه‌ای بین بیماری آلزایمر و کمبود ویتامین دی وجود دارد. البته نمی‌توان به طور قطعی گفت که میزان کافی از ویتامین D، از بیماری آلزایمر جلوگیری می‌کند ولی باید گفت حدود ۹۰ درصد از افراد دارای این بیماری، دارای میزان پایینی از ویتامین D هستند.

بیماری‌های خود ایمنی در دهه‌های اخیر شایع‌تر شده است. شیر پاژن ویتامین D3 در تقویت سیستم ایمنی نقش دارد و بیمار خود ایمنی حالتی است که بدن و سیستم ایمنی برانگیخته می‌شوند و به بافت و اندام‌های خودی حمله می‌کنند، در صورتی که این فرآیند در حالت طبیعی رخ نمی‌دهد. اغلب خانم‌ها داروهای مولتی ویتامین و قرص‌های ویتامین D مصرف می‌کنند و مصرف این مکمل‌ها می‌توانند در جلوگیری از بیماری‌ها نقش داشته باشند ولی نبود آنها را تضمین نمی‌کنند.

سرماخوردگی و آنفولانزا بیماری‌های رایجی است که در فصول مختلف بسیاری از افراد را درگیر می‌کند. در بیشتر مواقع این بیماری در زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم ایمنی بدن ضعیف شده باشد و توان مقابله با ویروس و عوامل بیماری را از دست بدهد و مدت زمان بیشتری را برای مبارزه نیاز داشته باشد.

بنابراین مصرف روزانه یک لیوان شیر پاژن D3 باعث افزایش سلامتی و سیستم ایمنی و مقاوت بدن میشود.

برچسب ها :

نظرات کاربران